Registracija:
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini mx-shop.si se je potrebno registrirati. Med registracijo si uporabnik sam izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini mx-shop.si.
Naročanje:
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine mx-shop.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete nam pošljite e-mail na trgovina@mx-shop.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Cene veljajo do dne objave novega cenika na spletni strani. Na artikle v ponudbi je že zaračunan davek na dodano vrednost, ki je obvezen. Izdelke dostavimo preko dostavne službe GLS, razen če je kupec navede, da bo naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena pri našem podjetju 30 po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.
Postopek registracije:
Če ste nova stranka se je za začetek potrebno registrirati, koraki registracije so naslednji. Kliknete Registracija na dnu levega menija, izpolnite podatke za prijavo (uporabniško ime in geslo, ki ju boste uporabljali za prijavo ter veljaven elektronski naslov, na katerega poste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo za dokončanje registracije) in osebne podatke, ki služijo za dostavo naročenih izdelkov (med postopkom naročevanja, lahko podate tudi dodaten naslov za dostavo pošiljke).
S klikom na Pogoji poslovanja, se prikažejo splošni pogoji poslovanja spletne trgovine mx-shop.si, če se z pogoji strinjate, odkjukajte Strinjam se s pogoji poslovanja in pritisnite Pošlji registracijo.
Na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli med registracijo boste prejeli povezavo za potrditev registracije, s klikom na povezavo (lahko jo tudi ročno kopirate in prilepite v naslovno vrstico vašega brskalnika) je registacija zaključena.
Postopek naročanja in popravilo naročila:
Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake.
1. korak:
S klikom na želeni izdelek se odpre podroben opis izdelka, pod opisom se nahaja okence v katero vnesete količino naročenega artikla, pri določenih izdelkih se pod opisom lahko nahaja tudi meni za izbiro barve izdelka, velikost, itd.. Z klikom na V košarico boste izbrani izdelek dodali v košarico, za nekaj trenutkov se prikaže obvestilo o dodajanju izdelka v košarico, izberete lahko med nadaljevanjem nakupa ali pogledom košarice.
Če z nakupom nadaljujete lahko kasneje z pritiskom na Košarica, spodaj v levem meniju končate nakup ali pregledate izdelke, ki ste jih dodali v košarico, spremenite količino določenega izdelka ali izdelek odstranite iz košarice, nadaljujete z klikom na Na blagajno.
2. korak (Naslov za dostavo):
Če želite, da so naročeni izdelki poslani na drug naslov kliknete na Dodaj nov naslov za pošiljanje, v nasprotnem primeru nadaljujete z klikom na Naprej.
3. korak (Potrditev naročila):
Pregled in popravilo naročila. Naslov dostave – s klikom na Uredi lahko popravite podatke naslova dostave pošiljke. Izdelki – s klikom na Uredi lahko odstranite izbrane izdelke, spremenite količino določenega izdelka ali se vrnete nazaj v trgovino in dodate še druge izdelke. Naslov plačnika – je enak naslovu dostave. Način plačila – trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju. S klikom na Potrdi naročilo je nakup zaključen in več ni možnosti popravila le-tega.
Status naročila:
Status vašega naročila poteka preko E-pošte. Vsako spremenbo vašega naročila dobite na vaš E-poštni naslov katerega ste navedli ob Registraciji. Prav tako dobite E-pošto v primeru, če slučajno kateri od vaših naročenih artiklov zaenkrat ni dobavljiv. Zato je prebiranje E-pošte pomenbno.
Dobavni rok:
Dobavni rok je od 2 do 10 dni. Na dobavni rok vpliva tudi naročena znamka in dobavljivost artikla. Naši dobavitelji imajo večino artiklov na zalogi, v primeru če jih mi nimamo. V primeru, da vaš naročen artikel začasno ni dobavljiv ali je bil med tem časom razprodan in ga ne dobimo več na zalogo, vas o tem pravočasno obvestimo na vaš E-naslov. Podjetje Spletna Moto Trgovina vsak teden dobavlja za vas artikle katere nima na zalogi.
Načini plačila:
Plačilo blaga je možno na sledeče načine:
Z gotovino po povzetju:
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave.
Preko TRR po izdanem predračunu:
Kupcu izdamo predračun zahtevanega blaga ali naročila in ga poravna na TRR podjetja preden je paket odposlan.
Na sedežu podjetja z gotovino:
Kupec plača z gotovino na sedežu podjetja po izdanem računu.
Zamenjava blaga:
Če je kupec naročil artikel in mu ne ustreza (prevelik, premajhen, napačen nadomestni del, …) ga lahko pri nas zamenja brez skrbi. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo tistega za katerega smo se dogovorili. Edini strošek, ki bremeni kupca je vračanje artikla in ponovna dostava.
Blago za zamenjavo mora biti NOVO (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, …), če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ter poškodovano vam ga žal ne moremo zamenjat. Prav tako zamenjava ni možna, če artikla ni v redni ponudbi in je bil naročen na zahtevo kupca.
Preklic naročila in neprevzem pošiljke:
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku treh ur po oddaji. V primeru pravočasnega preklica kupcu ne nastanejo nobeni stroški le v zvezi s tem. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje v primeru, če mu sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni dobavljiv. Če kupec blaga ne prevzame, ko je bilo le to že poslano, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga (stroški, ki so nastali z zvezi pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke).
Vračilo blaga:
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku 30 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (Spletna moto trgovina, Tamara Tjukajev, s.p., Partizanska ulica 39, 2360 Radlje ob dravi). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.
Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 15 dni od odstopa pogodbe (nakupa).
Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.
Reklamacije:
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Podjetje:
Podjetje Spletna moto trgovina, Tamara Tjukajev, s.p. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Velenje z dne 15.7.2014 in številko vpisa: 316-13-00986-2013/2.
Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.
Pritožbe, reklamacije in informacije:
V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate na telefonsko št. +386(0)41 935 241, preko elektronske pošte na naslov info@mx-shop.si ali po pošti na naslov:
Spletna moto trgovina
Tamara Tjukajev, s.p.
Partizanska ulica 39
2360 Radlje ob dravi
Slovenija